گزارش سمینار آموزشی چاشنی های فروش با تدریس استاد شانه سازان

سمینار آموزشی چاشنی های فروش در تاریخ 21 مهرماه سال 97 در با تدریس استاد عباس شانه سازان مربی و مدرس برندینگ و پرسنال برند توسط گروه آموزشی سازان برگزار گردید.

در این سمینار آموزشی استاد عباس شانه سازان به نقل از هنری فورد صاحب کمپانی فورد اینگونه عنوان کردند که ” کسب و کاری که فقط پول دارد کسب و کار فقیری است ”

امروزه هر کسب و کاری نیاز دارد یک پلن برای خود طراحی کند که داشبورد آن کسب و کار محسوب می شود . استاد عباس شانه سازان خاطر نشان کردند که داشبورد کسب و کار به صاحب آن کسب و کار کمک می کند تا به درستی موقعیت فعلی خود را شناسایی کرده و برای آینده و اهداف پیش روی خود به درستی برنامه ریزی کند .

سپس ایشان در این کارکاه به مطرح کردن حقایقی در خصوص شرایط کسب و کارها و شکست آنها در دنیای امروز پرداختند و افزودند با توجه به شرایط حاکم تنها یک انتخاب داریم : با قدرت بمانیم یا شکست بخوریم و حذف شویم .

همچنین به طرح پارامتر هایی که برای داشتن یک سازمان موفق نیاز است در نظر گرفته شود پرداختند و عنوان کردند باید برای خود بازار جدیدی خلق کنیم آن را تسخیر کنیم برای خود حدود و استانداردهایمان را مشخص کنیم و هیشه به دو عامل ارزش و هزینه توجه ویژه داشته باشیم .

استاد شانه سازان دوبال و رکن اصلی موفقیت در کسب و کار را  عملکرد و ارتباطات معرفی کردندو در بیان میزان اهمیت ارتباطات در تاثیر عملکرد ضریب 70% را عنوان کردند

سپس ایشان به بیان مهم ترین رکن در سازمان های هزاره ی سوم پرداختند و آن را نیروی انسانی کارآمد و خلاق معرفی نمودند .

همچنین  در باب ضرورت هدف در هر کسب و کار و میزان ضرورت و اهمیت آن در بهره وری کسب و کار مطالبی را عنوان کردند و نحوه ی استفاده از قانون 20/80 را در مدیریت کسب و کار خاطر نشان کردند .

در ادامه نیز به طرح مطالب مهمی در حوزه ی بازاریابی پرداختند و تفاوت های بازاریابی مدرن و سنتی را عنوان کردند و افزودند آنچه که امروز برای سازمان ها ارزش می آفریند ایجاد رابطه مستمر با مشتریست و سازمان هایی موفق هستند که قادرند مشتریان ”  تمام عمر” ایجاد کنند .

ایشان همچنین فروش را به عنوان یک فرآیند معرفی کردند فرآیندی که منجر به قانع کردن فرد به خرید محصول خدمت و یا ایده ما خواهد شد .

در پایان نیز مسائلی را در خصوص اولویت های فروش امروزی و دلایل عدم خرید مشتری از ما بررسی کردند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.