گزارش کارگاه آموزش تیم فروش بیمه عمر پاسارگاد با تدریس استاد حمید امامی

در روز شنبه 14 مهر 97 یکی از تیمهای فروش  بیمه عمر شرکت پاسارگاد در گروه آموزشی اسطوره سازان با تدریس استاد حمید امامی آموزش دیدند. استاد حمید امامی در این جلسه به مدت 8 ساعت در کنار فروشندگان بیمه عمر بود و نکات قابل توجهی را با این دوستان مطرح کرد.

 

استاد حمید امامی تفاوت فروشندگان موفق و معمولی را بیان کرد:

فروشنده معمولی و فروشنده موفق تفاوت های عمده ای با هم دارند. از جمله این تفاوت ها ، تفاوت در باورهای آنهاست. آدمهای معمولی باورهای ناسالم و محدود کننده دارند، آنها خودشان را انسانهایی محدود و با توانایی های محدود می دانند اما فروشنده موفق باورهایی رشد دهنده و مثبت دارند، آنها معتقدند برای هر مسئله ای راه حلی وجود دارد و آنها می توانند راه حل هر مشکلی را پیدا کنند.

 

تفاوت دیگری که فروشنده عادی با فروشنده موفق دارد در نوع کلام و صحبت آنهاست. در کلام و گفت و گوی فروشنده موفق نمی توانم جایی ندارد، فروشنده عادی می گویند چرا نمیتوانم این کار را انجام دهم؟ من از پس فروش این محصول بر نمی آیم ، اما فروشنده موفق میگوید من چگونه می توانم این مسئله را حل کنم؟ من از چه راهی می توانم محصولم را بفروشم؟

 

 

تفاوت دیگر این افراد این است که فروشنده معمولی می خواهد خودش همه کارهایش را انجام دهد و بصورت انفرادی کار می کند اما افراد موفق اعتقاد زیادی به کار تیمی دارند.

 

معایب کار انفرادی : صرف انرژی بیشتر، صرف زمان بیشتر، گرفتن نتایج کمتر، هزینه بیشتر

مزایای کار تیمی : رشد بیشتر، نتایج بیشتر و بهتر، صرف انرژی کمتر، هزینه کمتر، صرف زمان کمتر، راحت تر انجام دادن کارها

حال این سوال ها را از خودتان بپرسید :

  • من چه موفقیت هایی در 5 سال آینده می خواهم داشته باشم؟
  • چه عواملی باعث شده که تا بحال نتوانم به خواسته هایم برسم؟
  • من چه باور های محدود کننده ای دارم که مانع رسیدن من به خواسته هایم شده؟
  • من چه عادت هایی باید در خودم ایجاد کنم که به رویاهایم برسم؟
  • من چه عادت هایی را باید در خودم از بین ببرم تا بتوانم به خواسته هایم برسم؟

 

افراد موفق چرخه شادی را شناخته اند و به آن عمل می کنند و شما هم اگر خواهان موفقیت و ثروت هستید باید این چرخه را یاد بگیرید و طبق آن زندگی کنید.

 

هروقت که شاد باشید و هرچه شادتر باشید انرژی بیشتری می گیرید و هرچه انرژی بیشتری داشته باشید عملکرد بهتری خواهید داشت و هرچه عملکرد بهتری داشته باشید نتایج بهتری می گیرید و هرچه نتایج بهتری بگیرید شادی بیشتری تجربه می کنید و این چرخه مدام در حال ادامه پیدا کردن و رشد کردن است.

پس تا شاد نباشی نمیتوانی موفقیت را تجربه کنی.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.